Καλως ήλθατε στις υπηρεσίες του oloimazi.gr

Διαχείριση Πελατών μέσω CRM

Διαχείριση Πελατών μέσω CRM

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ & TIPS

Επενδύστε στην επιχείρησή σας και στους πελάτες σας. 
Πρωταρχικό μέλημα της κάθε επιχείρησης μικρομεσαίας ή όχι  θα πρέπει να είναι πως να ταιριάξει το σύστημα CRM που θα επιλέξει με τους ευρύτερους στόχους της. Όμως τι ακριβώς είναι η διαχείριση πελατειακών σχέσεων;

Το CRM αποτελεί ένα λογισμικό σύστημα, αλλά στην πραγματικότητα, είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή τεχνολογία.

Σκοπός του είναι να χρησιμοποιηθεί σωστά,
έτσι ώστε μια επιχείρηση να  καταφέρει να αποκτήσει καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες σας, να αυξήσει τα έσοδα με απώτερο στόχο την απόκτηση μιας συνολικά ανώτερης και πιο ποιοτικής πελατειακής εμπειρίας (customer experience).

Μία σύγχρονη λύση CRM στοχεύει εκεί ακριβώς, διαθέτοντας modules και όλες τις λειτουργίες που διασυνδέονται με τις υφιστάμενες εγκατεστημένες εφαρμογές μέσα σε μια επιχείρηση.

crm-emporiko

CRM

Οργάνωση για κάθε επιχείρηση
crm_diaxeirish_pelatwn

Πελάτες

Όλα τα στοιχεία που χρειάζεσαι στα χέρια σου

Ένα CRM συγκεντρώνει σε μία εφαρμογή ότι έχει ανάγκη μια επιχείρηση έτσι ώστε να εφαρμόσει περισσότερο αποδοτικές στρατηγικές marketing και κατά συνέπεια να αυξήσει τις πωλήσεις και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο

Με απλά λόγια, το CRM αποτελεί ουσιαστικά μια επιχειρησιακή στρατηγική, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για:

Τη βελτίωση των εσόδων και της κερδοφορίας
Τη μείωση του κόστους
Την αύξηση της εμπιστοσύνης των πελατών σας (customer loyalty)

Σε ένα σύγχρονο σύστημα CRM γίνεται ενοποίηση -κάτω από μια πλατφόρμα- όλων των καναλιών μέσα από τα οποία η επιχείρηση έρχεται σε επαφή με τους πελάτες της.

Εδώ περιλαμβάνονται τα παραδοσιακά κανάλια όπως το τηλέφωνο, η ηλεκτρονική αλληλογραφία, οι φόρμες επικοινωνίας (έντυπες και ηλεκτρονικές), αλλά και τα πιο σύγχρονα όπως τα κοινωνικά δίκτυα κλπ.

Επίσης, προσφέρει διάφορους ολοκληρωμένους αυτοματισμούς όπως ειδοποιήσεις για καμπάνιες, ευκαιρίες πώλησης, επικοινωνία με πελάτες κλπ.

Ενώ παράλληλα, καταγράφει κάθε πληροφορία για την επικοινωνία της επιχείρησης με τους πελάτες, δίνοντας στα στελέχη τη δυνατότητα παρακολούθησης της απόδοσης και της παραγωγικότητας.

Διαβάστε παρακάτω μερικά από τα Χαρακτηριστικά του CRM που αλλάζουν το επίπεδο οργάνωσης σε κάθε επιχείρηση!

Γλιτώστε χρόνο, οργανώστε την επιχείρηση σας και κάντε την κερδοφόρα! Είναι κρίμα να χάνετε ευκαιρίες πώλησης επειδή η οργάνωση σας δεν είναι σωστή.

Συγχρονισμός όλων των εφαρμογών και των cloud

Συγχρονισμός υπηρεσιών εφαρμογών γραφείου όπως (Microsoft Office, Gmail, Microsoft Office 365) για την εισαγωγή επαφών, όλων των δραστηριοτήτων και των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οργάνωση εργασιών

Διαχείριση των καθημερινών εργασιών όπως οι τηλεφωνικές κλήσεις, οι συναντήσεις και τα emails

Ανάλυση Διαστηριότητας Πωλητών

Αναλυτική παρακολούθηση των δραστηριοτήτων των πωλητών

Καταστάσεις Πελατών

Δημιουργία καταστάσεων υφιστάμενων και υποψηφίων πελατών

Αυτοματοποίηση σε προωθητικές ενέργειες

Αυτοματοποιημένη εκτέλεση προωθητικών ενεργειών με την κατάλληλη ρύθμιση ανά ενέργεια. Αποστολές e-mails, Προσθήκη υπενθυμίσεων στο ημερολόγιο, υπενθύμιση λήξης μιας υπηρεσίας κ.α.

Παρακολούθηση Επικοινωνίας

Αναλυτική παρακολούθηση κάθε επικοινωνίας με πελάτη, ανεξαρτήτως μέσου (τηλέφωνο, fax, email, SMS κλπ.).

Διαχείρηση Προσφορών

Παρακολούθηση ιστορικού προσφορών και δημιουργία νέας προσφοράς βάσει αντίστοιχης προγενέστερης
crm-img2

Customer Relationship Management (CRM)

Διαθέτουμε το πιο Σύγχρονο Σύστημα CRM, φτιαγμένο στις δικές σας ανάγκες!
Προσδιορισμός αναγκών
Κάθε επιχείρηση, πριν ξεκινήσει την έρευνα αγοράς, είναι πολύ σημαντικό να έχει ξεκάθαρη ιδέα σχετικά με το τι θέλει να πετύχει. Το προϊόν που θα επιλέξει, θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της. Θα πρέπει επίσης να μπορεί να προσαρμόζεται εύκολα, καθώς η επιχείρηση εισέρχεται σε νέες αγορές ή αναπτύσσεται με οποιονδήποτε τρόπο (γεωγραφικά, με νέα προϊόντα, νέες υπηρεσίες κλπ.). Κάθε CRM ξεκινά έτσι με τη διαχείριση επαφών σε μια κοινόχρηστη βάση δεδομένων. Μετά, ακολουθούν οι δυνατότητες παρακολούθησης πωλήσεων και ευκαιριών πώλησης και η ενσωματωμένη λειτουργικότητα εξυπηρέτησης πελατών.
Ευελιξία & cloud
Πέρα από τις άμεσες, είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνονται υπόψη και οι μακροπρόθεσμες ανάγκες και η μελλοντική ανάπτυξη της επιχείρησης. Έτσι, είναι χρήσιμο ένα σύστημα CRM να είναι modular. Δηλαδή το καλύτερο είναι η πλατφόρμα να βασίζεται στο cloud για να μπορεί αφενός να φιλοξενεί απρόσκοπτα δεδομένα και επαφές, και αφετέρου οι όποιες αναβαθμίσεις προκύπτουν, να γίνονται αυτόματα. Επίσης, μια προσέγγιση cloud, εξασφαλίζει μέγιστη ασφάλεια και έλεγχο, αυτόματη λήψη backup, καθώς και προηγμένες λύσεις ανάκτησης δεδομένων, ενώ βέβαια είναι διαθέσιμη από παντού και με οποιαδήποτε συσκευή.
Σε τι μπορεί να σε βοηθήσει το CRM.
Το CRM με απλά λόγια είναι χρήσιμο παντού! Η απόδειξη βρίσκεται στο κατά πόσο έχετε αναρωτηθεί για μια ή περισσότερες από τις παρακάτω ερωτήσεις.

Ψάχνετε να βρείτε το χαρτάκι που έχετε γράψει το τηλέφωνο του πελάτη σας και δεν μπορείτε;
Ψάχνετε να βρείτε το email ενός προμηθευτή, που πρέπει να στείλετε την παραγγελία σας και δεν το βρίσκετε;
Προσπαθείτε να θυμηθείτε το όνομα που μιλήσατε από εταιρεία αλλά δεν το θυμάστε;
Ξεχάσατε ένα ραντεβού το οποίο έπρεπε να κάνετε εσείς ή κάποιος πωλητής;
Πέρασε μία προθεσμία ενώ ήταν πολύ σημαντική και πλέον υπάρχει αντίκτυπο;

Τότε ένα CRM είναι το κατάλληλο εργαλείο για εσας. Είναι το πρόγραμμα που θα σας βοηθήσει στην διαχείριση όλων των παραπάνω αλλά και πολλών άλλων ακόμη, με μεγάλη ευκολία. Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας για να έχετε μία Δωρεάν δοκιμή.

Γιατί να επιλέξω την ομάδα του Oloimazi.GR;

Τα οφέλη του CRM για τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα CRM που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας, μπορεί να σας φέρει άμεσα οφέλη είτε μιλάμε για μια μεγάλη είτε για μικρομεσαία. Πιο συγκεκριμένα, με τη χρήση ενός CRM μπορείτε να:

Αντιληφθείτε καλύτερα σε ποιον απευθύνεστε
Όταν δημιουργείτε μια κεντρική τοποθεσία για τα reports των πελατών σας, αποκτάτε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα σε ποιον ακριβώς απευθύνεστε και μπορείτε να παρακολουθείτε τις αλλαγές, καθώς η επιχείρησή σας συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται.

Στέλνετε το κατάλληλο περιεχόμενο στους κατάλληλους ανθρώπους
Όταν χρησιμοποιείτε data για να στοχεύσετε τα μηνύματά σας, η αποστολή του περιεχομένου που ενδιαφέρει τους πελάτες σας γίνεται άμεσα πιο εύκολη.

Αξιοποιήσετε τα υπάρχοντα data για να βρείτε νέους πελάτες
Δημιουργώντας καμπάνιες που στηρίζονται σε υπάρχοντα δεδομένα, μπορείτε να προσελκύσετε καινούργια άτομα που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που προσφέρετε.
Συνεπώς, όχι μόνο μπορείτε να πετύχετε ακριβή στόχευση, αλλά παράλληλα να αξιοποιήσετε στο έπακρο το υπάρχον budget σας.

Ανακαλύψετε νέους τρόπους για να προσεγγίσετε άτομα με κοινά ενδιαφέροντα. Συγκεντρώνοντας όλα τα δεδομένα σας σε ένα σημείο, μπορείτε να αρχίσετε να κατηγοριοποιείτε τις επαφές σας, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους.
Όσα περισσότερα γνωρίζετε για τις προτιμήσεις του κοινού, τόσο πιο εύκολο είναι να επινοήσετε νέους τρόπους να μιλήσετε στο κοινό σας και να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Συχνές Ερωτήσεις που προκύπτουν από εσάς για την αγορά ενός CRM

Μετά την παράδοση, τι θα αλλάξει;
Το CRM κατά την παραλαβή του θα είναι πλήρες, και με όλα τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται η επιχείρησή σας. Έτοιμο να ξεκινήσετε την χρήση του, χωρίς τα περιττά πεδία που έχουν οι περισσότερες έτοιμες CRM λύσεις. Θα παραλάβετε ένα σύστημα ιδανικό για εσάς καθώς στήνεται από την αρχή αποκλειστικά με βάση τις ανάγκες της δικιάς σας επιχείρησης.
Από την πρώτη μέρα κιόλας θα μπορείτε να διαχειρίζεστε τους πελάτες σας με ότι στοιχεία έχετε καταχωρήσει. Εκτός από τα παραπάνω θα μπορείτε να έχετε εικόνα για τα πάντα στην επιχείρησή σας. (έκδοση τιμολογίων, παρακολούθηση εξόδων εσόδων παρακολούθηση της αποθήκης).
Αξίζει να τονιστεί ότι παρέχεται εκπαίδευση η οποία θα γίνει από εμάς, και θα είναι αρκετή μέχρι για να μάθετε τη χρήση του συστήματος. Αφορά σε όλο το προσωπικό και γίνεται χωρίς πρόσθετο κόστος.
Κύριο μέλημα μας η επαγγελματική μας σχέση να είναι ανθρώπινη και φιλική, με στόχο την οργάνωση αλλά και ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Τα δεδομένα μου θα είναι ασφαλή;
Το CRM λειτουργεί σε cloud, και δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για την ασφάλεια των δεδομένων σας διότι παίρνουμε εμείς καθημερινά αντίγραφα ασφαλείας - backup. Φιλοξενείται σε δικούς μας server που προσφέρουν ταχύτητα (χρήση SSD δίσκων) και αρκετή μνήμη RAM, που επιτρέπουν την ταυτόχρονη χρήση από δεκάδες χρήστες χωρίς πρόβλημα. Υπάρχει επίσης και δυνατότητα επιπλέον απαιτήσεων σε περίπτωση προσωπικού άνω των 300 χρηστών.
Παρέχουμε κάλυψη και ασφάλεια σε ό,τι χρειαστείτε καθώς οι ενημερώσεις του λογισμικού γίνονται από εμάς.
Γίνεται ταυτόχρονη ενημέρωση του CRM;
Το CRM μπορεί να καλύψει πάνω και από 100 συνδέσεις ταυτόχρονα. Ωστόσο αν έχετε ακόμα μεγαλύτερη επιχείρηση, μπορούμε να αυξήσουμε αυτή την δυνατότητα με αναβάθμιση του χώρου φιλοξενίας σας.
Είναι ευκολο στην χρήση;
Είναι πολύ εύκολο. Όμως όπως όλα τα συστήματα και οι εφαρμογές που μας έχουν βοηθήσει να καλυτερεύει η ζωή μας χρειάζεται λίγο τριβή, έτσι θέλει και αυτό για να μπορείτε να το παίζεται στα δάχτυλα! Φυσικά ότι κι αν χρειαστείτε είμαστε στην διάθεση σας!