Διαχείριση Πελατών μέσω CRM
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ & TIPS
Επενδύστε στην επιχείρησή σας και στους πελάτες σας.
Πρωταρχικό μέλημα της κάθε επιχείρησης μικρομεσαίας ή όχι θα πρέπει να είναι πως να ταιριάξει το σύστημα CRM που θα επιλέξει με τους ευρύτερους στόχους της. Όμως τι ακριβώς είναι η διαχείριση πελατειακών σχέσεων;
Το CRM αποτελεί ένα λογισμικό σύστημα, αλλά στην πραγματικότητα, είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή τεχνολογία.
Σκοπός του είναι να χρησιμοποιηθεί σωστά,
έτσι ώστε μια επιχείρηση να καταφέρει να αποκτήσει καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες σας, να αυξήσει τα έσοδα με απώτερο στόχο την απόκτηση μιας συνολικά ανώτερης και πιο ποιοτικής πελατειακής εμπειρίας (customer experience).
Μία σύγχρονη λύση CRM στοχεύει εκεί ακριβώς, διαθέτοντας modules και όλες τις λειτουργίες που διασυνδέονται με τις υφιστάμενες εγκατεστημένες εφαρμογές μέσα σε μια επιχείρηση.
CRM
Πελάτες
Ένα CRM συγκεντρώνει σε μία εφαρμογή ότι έχει ανάγκη μια επιχείρηση έτσι ώστε να εφαρμόσει περισσότερο αποδοτικές στρατηγικές marketing και κατά συνέπεια να αυξήσει τις πωλήσεις και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο
Με απλά λόγια, το CRM αποτελεί ουσιαστικά μια επιχειρησιακή στρατηγική, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για:
Σε ένα σύγχρονο σύστημα CRM γίνεται ενοποίηση -κάτω από μια πλατφόρμα- όλων των καναλιών μέσα από τα οποία η επιχείρηση έρχεται σε επαφή με τους πελάτες της.
Εδώ περιλαμβάνονται τα παραδοσιακά κανάλια όπως το τηλέφωνο, η ηλεκτρονική αλληλογραφία, οι φόρμες επικοινωνίας (έντυπες και ηλεκτρονικές), αλλά και τα πιο σύγχρονα όπως τα κοινωνικά δίκτυα κλπ.
Επίσης, προσφέρει διάφορους ολοκληρωμένους αυτοματισμούς όπως ειδοποιήσεις για καμπάνιες, ευκαιρίες πώλησης, επικοινωνία με πελάτες κλπ.
Ενώ παράλληλα, καταγράφει κάθε πληροφορία για την επικοινωνία της επιχείρησης με τους πελάτες, δίνοντας στα στελέχη τη δυνατότητα παρακολούθησης της απόδοσης και της παραγωγικότητας.
Customer Relationship Management (CRM)
Προσδιορισμός αναγκών
Ευελιξία & cloud
Σε τι μπορεί να σε βοηθήσει το CRM.
Ψάχνετε να βρείτε το χαρτάκι που έχετε γράψει το τηλέφωνο του πελάτη σας και δεν μπορείτε;
Ψάχνετε να βρείτε το email ενός προμηθευτή, που πρέπει να στείλετε την παραγγελία σας και δεν το βρίσκετε;
Προσπαθείτε να θυμηθείτε το όνομα που μιλήσατε από εταιρεία αλλά δεν το θυμάστε;
Ξεχάσατε ένα ραντεβού το οποίο έπρεπε να κάνετε εσείς ή κάποιος πωλητής;
Πέρασε μία προθεσμία ενώ ήταν πολύ σημαντική και πλέον υπάρχει αντίκτυπο;
Τότε ένα CRM είναι το κατάλληλο εργαλείο για εσας. Είναι το πρόγραμμα που θα σας βοηθήσει στην διαχείριση όλων των παραπάνω αλλά και πολλών άλλων ακόμη, με μεγάλη ευκολία. Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας για να έχετε μία Δωρεάν δοκιμή.
Γιατί να επιλέξω την ομάδα του Oloimazi.GR;
Τα οφέλη του CRM για τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα CRM που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας, μπορεί να σας φέρει άμεσα οφέλη είτε μιλάμε για μια μεγάλη είτε για μικρομεσαία. Πιο συγκεκριμένα, με τη χρήση ενός CRM μπορείτε να:
Αντιληφθείτε καλύτερα σε ποιον απευθύνεστε
Όταν δημιουργείτε μια κεντρική τοποθεσία για τα reports των πελατών σας, αποκτάτε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα σε ποιον ακριβώς απευθύνεστε και μπορείτε να παρακολουθείτε τις αλλαγές, καθώς η επιχείρησή σας συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται.
Στέλνετε το κατάλληλο περιεχόμενο στους κατάλληλους ανθρώπους
Όταν χρησιμοποιείτε data για να στοχεύσετε τα μηνύματά σας, η αποστολή του περιεχομένου που ενδιαφέρει τους πελάτες σας γίνεται άμεσα πιο εύκολη.
Αξιοποιήσετε τα υπάρχοντα data για να βρείτε νέους πελάτες
Δημιουργώντας καμπάνιες που στηρίζονται σε υπάρχοντα δεδομένα, μπορείτε να προσελκύσετε καινούργια άτομα που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που προσφέρετε.
Συνεπώς, όχι μόνο μπορείτε να πετύχετε ακριβή στόχευση, αλλά παράλληλα να αξιοποιήσετε στο έπακρο το υπάρχον budget σας.
Ανακαλύψετε νέους τρόπους για να προσεγγίσετε άτομα με κοινά ενδιαφέροντα. Συγκεντρώνοντας όλα τα δεδομένα σας σε ένα σημείο, μπορείτε να αρχίσετε να κατηγοριοποιείτε τις επαφές σας, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους.
Όσα περισσότερα γνωρίζετε για τις προτιμήσεις του κοινού, τόσο πιο εύκολο είναι να επινοήσετε νέους τρόπους να μιλήσετε στο κοινό σας και να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Συχνές Ερωτήσεις που προκύπτουν από εσάς για την αγορά ενός CRM
Μετά την παράδοση, τι θα αλλάξει;
Από την πρώτη μέρα κιόλας θα μπορείτε να διαχειρίζεστε τους πελάτες σας με ότι στοιχεία έχετε καταχωρήσει. Εκτός από τα παραπάνω θα μπορείτε να έχετε εικόνα για τα πάντα στην επιχείρησή σας. (έκδοση τιμολογίων, παρακολούθηση εξόδων εσόδων παρακολούθηση της αποθήκης).
Αξίζει να τονιστεί ότι παρέχεται εκπαίδευση η οποία θα γίνει από εμάς, και θα είναι αρκετή μέχρι για να μάθετε τη χρήση του συστήματος. Αφορά σε όλο το προσωπικό και γίνεται χωρίς πρόσθετο κόστος.
Κύριο μέλημα μας η επαγγελματική μας σχέση να είναι ανθρώπινη και φιλική, με στόχο την οργάνωση αλλά και ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Τα δεδομένα μου θα είναι ασφαλή;
Παρέχουμε κάλυψη και ασφάλεια σε ό,τι χρειαστείτε καθώς οι ενημερώσεις του λογισμικού γίνονται από εμάς.